Monday, May 23, 2011

Blomsteralvar til barnerommet

Er det berre meg, eller er det fleire av oss,
som er forelska i desse nyydelege blomsteralvane?


Eg vart så glad då eg fann desse bilda
(eigentleg A5-store kort), på Traktøren i dag.

For det er ikkje lenge sidan eg kjøpte ei bilderamme,
og tre søte, små knaggar på Kremmerhuset:


Perfect match!

Desse, saman med bilda over kledd i glas og ramme, 
skal få pynte eventyrrommet til vårt vesle Dunder ♥

..Og så har eg så lyst på nokre slike fine dyrefigurar,
som dei sel på Nille for tida;
Ekkorn, kanin, pinnsvin og ein liten spurv,
til å matche Bambi-lampa eg nemnde for litt sidan..

Gler meg til å innreie kvar sitt barnerom til trolla våre!

Det eg eigentleg skulle hos Traktøren forresten,
var å kjøpe lilla konditorfarge frå Wilton.
Eg treng det til kakepynten til bryllaupet...
Men verken Traktøren, Jernia eller Hobby-butikken
hadde lillafarge inne. Kva skjer!?

..det er vel berre å leite videre...





1 comment:

  1. Nydelige alver! Jeg ble litt forelsket jeg :)

    Har du prøvd Ultra eller Staples, de selger alt du kan tenke deg av Wilton farger...

    Ønsker deg en fin start på uken!

    Klem

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...