Saturday, May 21, 2011

Det nærmar seg

Med stormskritt nærmar det seg bryllaup i lilla, sølv og offwhite.
(Det er inga hemmelegheit - det er jo samme fargar som invitasjonane kom ut med)
Ein stor fest med alle av våre nære og kjære som har høve til å dele dagen med oss.
Eit romantisk minne for livet. Vår kjærleiks store dag.

♥ 

Frå Jakob Sande sitt dikt "Du"

Blomane er bestilt...



Litt skal vi plukke sjølv og noko skal vi lage...

¨

Glitter og stas er ikkje til å komme unna...


....men først må eg få unna den siste eksamenen,
før vi deretter skal pakke saman og flytte 26mil,
og så - 5 dagar etterpå - då brakar det (endeleg) laust!

Er det rart det er litt stille her om dagane? 
Men vi er i live, og vi kjem sterkare tilbake.
Gler meg til det også,
men først altså;

♥ S K U L E F R I ♥ 

&

B ♥ R ♥ Y ♥ L ♥ L ♥ A ♥ U ♥ P 


4 comments:

  1. Oj spennende tid foran deg! Lykke til med alt :)

    ReplyDelete
  2. Ja, lukke til!! Tenk å få feira eksamensslutt med bryllaup då;) Eg skreiv eit eksamensdikt igår tidleg som kanskje kan vera litt til trøyst når du er lei... :) Ha ein fin laurdagskveld!

    ReplyDelete
  3. Ohlalala! Så mye spennende du har i vente :) bRYLLUP! Jeg gleder meg masse på dine vegne. Nydelig den teksten på invitasjonen - ble helt forelsket jeg!

    Lykke til på eksamen! Også håper jeg du deler litt mer bryllupsting etterhvert.

    Ønsker deg og dine en nydelig søndag!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Takk alle tre, for lykke-ønskjer :)

    Maia: Heile diktet, som sitatet er henta frå, er nydeleg! Aftenlandet syng forresten diktet (songen har samme tittel som diktet; DU) - kjempefint ;)

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...