Friday, April 1, 2011

Vinnaren er trekt!





Før eg avslører kven som er den heldige vinnaren, som stikk av med eit nydeleg veggord frå , så må eg berre enda ein gong få sei Tusen Trillionar Takk for at så mange har meldt seg på!

Og enda meir kjekt er det at fleire har lagt seg til som følgar av bloggen her. Det er også kjempekjekt at stadig fleire av dykk legg att spor når de er her også - då blir det med eitt meir tydeleg at det er og har vore andre enn meg sjølv innom i løpet av dagen og veka.. Eg håper elles at du fortset å kikke innom, sjølv om GiveAway'en er over for denne gong. Samtidig håper eg at det ikkje blir så lenge til neste gong eg kan bidra med ein GiveAway og nye vinnarsjanser til besøkande og naboar i Bloglandia, for det er jammen kjekt å kunne dele ut noko fint til kjekke lesarar!




Dessverre er det berre ein av alle dykk, som har lagt igjen ein kommentar under GiveAway-innlegget mitt, som kan vinne. Og den eine vinnaren vart trekt på føremiddagen i dag av premiesponsoren sjølv ved hjelp av http://www.random.org/. Eg talde først opp alle lodda - og det vart jammen overveldande mange. Heile 156 lodd! Og vinnarloddet vart.......



♥ Nr.65 ♥



...altså...





GRATULERER!!!


Send meg ein e-mail
med fullt navn og adresse, samt ditt telefonnummer,
så skal eg vidareformidle kontaktinformasjonen
til KidsParadise, så du får premien din i posten!

Min e-mail: heimehososs@yahoo.no 


Til alle dykk som ikkje vant,
men som allikevel har lyst på eit slikt veggord ,
så er det å få kjøpt hos KidsParadise for kr 399,-


Med ynskjer om ei strålande helg til deg!



...eg er spennklar og gler meg til loppis i morgon!!! :)

2 comments:

  1. HURRA!! Aldri vunne noke som helst, og so blir første gong noke so vakkert!! :) Sende epost no :)

    ReplyDelete
  2. Kontaktinformasjonen er vidareformidla til KidsParadise ;) Ekstra kjekt med ein vinnar som ikkje har vunnet før :D

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...