Thursday, February 10, 2011

Norsk film - Trolljegeren

Denne DVD'en er å få kjøpt på Rema1000 til 99,- no, har eg fått nyss om. Trur jammen eg må ha ein tur på butikken og sikre meg eit eksemplar, så eg har noko å kooose meg med heime aleine i kveld :)

(bildet er lånt, klikk på det så kjem du rett til opphavssida ;)

Hadde egentlig veldig lyst å sjå den på kino - det er liksom ei anna stemning med kino enn eit gammalt kassefjernsyn med kornete bilde... Men så er det ikkje alltid like enkelt å få rumpa ut av sofaen midt i kvardagen og skaffe barnevakt for å gå på kino heller. Så denne vart nedprioritert den gong da, men i dag trur eg jammen den skal bli opprioritert.

Norske filmar begynner verkeleg å bli bra altså, så dette trur eg blir ein fin-fin aleinekveld! :)

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...