Sunday, August 8, 2010

Fleire kjøkkenforslag

Medan vi har vore i feriemodus har fleire kjøkkenleverandørar vore i sving og har teikna kjøkkenforslag til oss. Ut frå desse har vi kome fram til ei løysing som vi, så langt, ser oss godt nøgde med. Visst ikkje det dukkar opp andre og meir fiffige idéar i framtida, så har vi sjølve løysinga klar. Trur vi... Men korleis frontane og "det" skal sjå ut er vi meir usikre på no enn før.

I alle fall, når vi er heilt ute av feriemodus om eit par dagar, så skal de få sjå fleire forslag som vi har fått :) Eg gler meg til å lage til bilda for å legge dei ut, for eg har ikkje fått studert dei heilt sånn nøye enda sjølv.. Forøvrig veit eg ikkje kven forslaga har kome frå, det er det mannen som veit for det er han som har fått dei på mailen sin ;) Stay tuned :) ..det gjer i alle fall eg, for eg er så gira på prosjekt sjølveigd heim.. ;)

frå ei gira soon-to-be-HUS-mor ;D

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...