Friday, April 8, 2011

Snart påske

Nærare kjem eg ikkje påskeharen.
Ei kanin. Ei søt kanin,
om ikkje anna..

(Har lyst på kaniner når hagen er i orden...)

Poenget er - eg har tjuvstarta på påska,
på ein måte. Snop er eit stikkord.
Eg koosa meg på skulen.
Fredag er det lov.
I alle fall no
når
fredagen
er så tett oppunder
påske. Og påskeegg med snop.
Skrivemønsteret er btw inspirert av Maia.
Ho har ein finfin blogg. Verdt å ta turen innom der!

God helg til alle.. I morgon er det loppisshoppis igjen :) Gler meg! Klem ♥



2 comments:

  1. Snop er lov på ein fredag, det er jo starten på helga:) Og i alle fall så nært påske! Kos deg du:)

    ReplyDelete
  2. Det er jo tross alt freddan :-) Hihi! Snop er lov! Jeg var på cupcake kurs igår og fikk nærmest sukkersjokk...men det var godt!

    Koselig at jeg kan være til inspirasjon..
    Ønsker deg en deilig lørdag!
    Klem

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...