Tuesday, April 5, 2011

Litt shabby, litt slitt og berre mannen sitt

Sandra med bloggen I en eske har komt med ei utfordring til Bloglandianarane til å vise fram sitt favorittkrus eller sin favorittkopp. Ettersom mannen i teorien er medskribent, og ettersom det er eg som faktisk har stått for produksjonen av mannen sitt favorittkrus (eller kopp?), så tek eg med friheita til å vise fram ikkje berre min favoritt, men også dette som er mannen sitt:

Koppen/kruset er heilt matt svart på utsida,
sjølv om lyset her gjer at den ser delvis grå ut..

Det er ikkje berre shabby og slitt. Faktisk så er det ikkje slitt i det heile, sjølv om det er velbrukt. Glasuren inni vart bevisst laga slik, for å illudere slitasje, og det gjer det jo!? Så shabby og slitt, men også robust. Veldig robust. Det er like godt utekopp som innekopp, og vi er ein del ute, så den vert ein del utekaffi. Dette er mannen sitt favorittkrus, og ettersom det er det einaste kruset eg nokon gong har dreia, og den einaste hanken eg nokon gong har laga og montert så er eg stolt. Mest stolt fordi mannen er så stolt og så tydeleg verdset det ♥


Mitt ♥ bankar mest (reint krus- og koppemessig sjølvsagt) for Rosendahl sitt GrandCru-servise, og dermed er også krusene som høyrer med i den serien min favoritt. Dei er liksom elegante samtidig som dei er kvardagslege og reine i designet. Eg gler meg til å få fleire - for foreløbig er nemmeleg desse to dei einaste eg har...



7 comments:

  1. Hei=)
    Så kjekt at du ville være med. Kjempekult krus! Jeg digger og Rosendahl og har hele serviset og glass osv. Det er så elegant og enkelt og tidløst, man må jo bare elske det! (og i tillegg så kjøper man det jo i en fin eske)

    =)

    ReplyDelete
  2. Sånne rosendhal kopper trur eg eg må sette på mi ønskeliste også, så kan eg kvitte meg med "jalla" krusene mine.:P

    ReplyDelete
  3. Har du virkelig dreiet den koppen?! WOW! du er flink!

    De Rosendahl koppene der har vi 6 stk av her hjemme og de gjør nytten sin de :-) Enig med deg, de er så vakre og enkle!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Hei på deg :) Dette ble en veldig fin førstekopp, skjønner godt du er fornøyd!! Å dreie på dreieskive ser lettere ut enn hva det faktisk er. Morsom utfordring med kopp, jeg har mange favorittkopper. Akkurat nå har jeg nok med utfordringen fra NIB, gjør det selv :) Skal ta fram strykejern og symaskin nå... Ønsker deg en fin kveld :)

    ReplyDelete
  5. Koppen var kjempe fin, forstår godt at mannen i huset er fornøyd :) Takker for hyggelig kommentar hos meg :) Følger deg videre jeg :)

    ReplyDelete
  6. Så moro da!
    Jeg også elsker Rosendahl og Grand Cru serien - den er så stilig, enkel og elegant!
    Skjønner godt at det er din favoritt!

    Lykke til i giveawayen min, så gøy at du ville bli med! Alltid gøy å oppdage nye blogger også!

    Klem fra størstepia

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...