Tuesday, March 15, 2011

Tilbud på MENU-artikler

På den skjønne bloggen til Fru Mæla - Mer enn bare ord, fant eg ein rabattkode til bruk i Jernia sin nettbutikk. Denne gir deg 40% på heile MENU-sortimentet til Jernia ut mars månad. Og når det var fritt fram til å dele rabattkoden vidare, så gjer jo eg sjølvsagt det, så du som kikkar innom min blogg også får mogelegheit til å kjøpe deg til dømes lekre termokrus (desse står heilt klart på bryllaups-ønskelista vår!), genial samanleggbar bordskånar (har sånne og elskar dei) eller anna som du likar sjølvsagt!



Rabattkoden du må oppgje er: bloggrabattmars
Og visst du er usikker på korleis du skal gjennomføre det heile og få rabatten din,
så kan du finne ut av det HER :)



1 comment:

  1. Heisann og takk for tips!

    Vasene er fra House Doctor, og den hullete er fra Living.

    Og det er ikke alltid det til syvende og sist handler om smak, for mye har jeg ganske så lyst på, for jeg synes det er fint, men trassen vinner....hehe. Men selvfølgelig så er det mye jeg ikkev il ha fordi jeg ikke liker det, eller at det ikke er helt i min gate.

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...