Saturday, March 12, 2011

Personleg Warhol-kunst på veggane

Eg har blitt veldig inspirert av å arbeide med hjortebildet som eg gravde fram frå harddisken her hin kvelden tydelegvis... No ligg det haugar av bilder med denne hjorten på maskina, i allslags fargar og ulike komposisjonar.



Dette siste bildet i rekka er, som du sikkert ser, til ei viss grad Warhol-inspirert. Pastell-inspirasjonen har visst slått inn også når eg tenker meg om...

Kanskje blir det eit litt meir fargesprakande hjortebilde, enn det forrige hjortebildet eg viste fram, som får pryde ein av veggane Heime hos Oss når huset står ferdig? Ikkje alltid godt å vite kva ein vil trivast med i lengda; plain and simple i gråtonar, eller ein humøroppkvikkande fargeklatt!?






1 comment:

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...