Tuesday, March 1, 2011

På stovebordet i dag..

I går kjøpte eg ein ny, grøn potteplante til heimen. Eføy bundet opp som eit hjerte. Synest den var så skjønn, så eg kunne berre ikkje gå i frå, sjølv om potteplantar her i huset lever omtrent like lenge som ein hardfør bukett markblomster... Vi har ikkje overflod av dagslys inn frå dei små vindauga for å sei det sånn, så dei trivest ikkje spesielt godt stakkarane. Men står den et par veker seier eg meg nøgd - eføy er generelt ikkje det lettaste å halde i live har eg høyrt. Og med mine brune plante-fingre (sjølv om dei i realiteten er kvite som snø as we speak), så er dei i grunn dødsdømt i dét dei er utplukka av meg i butikken..


Eg er framleis hekta på fattigmannssølv
- heldigvis ettersom det finst overflod av det her hos oss -

Oppstæsja, gammaldags-looking fyrstikkesker er skjønne
og forresten veldig enkle å lage sjølv.


Billeg ananas vart sunn og dekorativ kveldskos,
i tillegg til ein ikkje fullt så sunn (og heller ikkje dekorativ) kokesjokolade..

Livet er herleg!

...alt står forresten på det stooore lysfatet mitt,
frå Skeidar, som eg nevnte for litt sidan.
Det er i grunn for stort for stovebordet,
men medan det ventar på sjølv å bli eit lite avlastningsbord,
så må det nesten bli brukt i staden for å støve ned ;)



No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...