Tuesday, March 8, 2011

Kjøkkenfantasiar

Når vinden blåser sånn at store greiner knekk av trea,
og desse fell på bakken like ved siden av meg,
då tenker eg at det er ein fin dag for å sitte inne og kose seg...

Så no sit vi på varme, mjuke og gode lammeskinn,
inntulla i varme fleecetepper
og kosar oss med lyden av vinden som herjar utanfor.
Deilig!
...og så vert det jo tid til å dagdrømme meir,
om korleis det skal bli Heime hos Oss
når huset er ferdig :)

Innlegget om Retrofine kjøleskap tende gnisten i kjøkkenfantasiane mine...
Lukk auga og sjå for deg... Eller ikkje lukk auga! Eg skal vise deg nokre bilder...
...denne KitchenAid-kjøkkenmaskina
er like vidunderleg solid og god,
som den er lekker-smekker...




...denne har eg aldri prøvd sjølv,
men eg har berre høyrt godord av andre...
Like fin som storebror-kjøkkenmaskin er den i alle fall,
kule KitchenAid-blender!
...ikkje prøvd og heller ikkje hørt frå nokon som har ein slik...
Men, den er fin då!?
...og ut frå Kitchn sin beskrivelse å dømme,
så veit eg ikkje stort meir å kreve av ein brødristar..
Thyphoon-brødboksen her fann eg hos Tilbords.
Står ikkje den berre heilt perfekt til KitchenAid-maskinene
og Dualit-brødristaren??







NESTE INNLEGG: Gjett kor glad eg er i deg (veggdekor)

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...