Wednesday, March 9, 2011

KEEP CALM

Det er alltid mykje ein kunne gjort. Mykje ein burde ha gjort.
Alltid og heile tida. Spørsmålet er om ein absolutt alltid må vere så grådig fornuftig.
I kveld valgte eg vekk fornuft og studiefokus,
til fordel for å lage plakatar som skal minne meg
på noko som er minst like viktig å hugse på som å lese til eksamenane..



...og når eg omsider kom til å tenke på kor mykje eg kunne ha lest
på den tida eg hadde "rota vekk"
med å lage plakat, sett på TV, og å kikke rundt i Bloglandia,
så lagde eg ein plakat til...



Værsågod å printe ut til deg sjølv om du "treng" tilsvarande påminnarar!
(Venstreklikkar du på bilda får du dei opp i fullt format)
...men spør først og link tilbake dersom du låner dei til eiga nettside...



No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...