Monday, March 28, 2011

Bekledning

Det er ikkje godt å vite kva klede ein skal ta på seg når ein går til skulen om morgonen, når det er snø i lufta og kaldt på veg til skulen og bare vegar og sol som varmar og minner om vår på veg heim. Og snart er april her med alt denne nordlege delen av verda har å by på av årstider. Vi vert nok ikkje klokare med det første med andre ord, og det er berre å stålsette seg.

Huset vårt derimot er jo så heldig at det skal ha den samme bekledninga uansett veir og vind. Det er liksom vedteke, om ikkje ein gong for alle så er det i alle fall bestemt for ganske langt fram i tid.. Det vert heilt alminneleg, liggande kledning. Gjerne ikkje ei overrasking, men allikevel kjekt (for oss i alle fall) å sjå at huset ikkje lenger er heilt nakent og spøkelsesaktig lengre!



Og så er eg så veldig godt nøgd med vindauga vi har valgt. Store vindauger med gjennomgåande kryssprosser, kor alle vindaugeflatene kan åpnast. Har nokre vanlege H-vindauger også, med gjennomgåande kryssprosser på dei også. Eg får lyst å synge tyskland sin vinnande GrandPrix-sang når eg ser dei, så godt liker eg vindauga våre <3  

Vindaugsflatene går forresten an å snu heilt rundt, så ein kan vaske utsida av vindauga frå innsida! Genialt eller genialt? :D


No går resten av kvelden med til å forberede eit framlegg om det norrøne tekstutdraget frå Den Yngre Edda om "Balders død", før eg forhåpentlegvis får tatt meg ei bloggrunde. Eg klarer ikkje bestemme meg for kva bloggar eg skal ha med i bloggrollen som eg tenker å lage, eventuelt som ei eiga side i bloggen. Det er så mange fine bloggar, men eg vil ha ei oversiktleg oversikt over mine desiderte favorittar for eiga skuld. Så eg finn tilbake til dei med berre nokre tastetrykk. Men så klarer eg altså ikkje velge, og då blir det berre til at eg let det heile vere.

Om nokon har tips om verkeleg fine bloggar med vintage, shabby, glam og/eller industriell interiørstil i fokus, samt sybloggar som er retro og redesign -inspirerte, så vert eg ikkje lei meg ;)



1 comment:

  1. Du skriver så koselig, billedlig og morsomt. I love it!:)
    Jeg liker også vinduene dere har valgt. Passer også veldig godt til huset.
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...