Wednesday, January 26, 2011

Bedre seint enn aldri..

Huff og huff! Overskrifta synest å vere mottoet mitt.. Men i dette tilfellet er det heldigvis ikkje noko eg har kjent så veldig på at eg er seint ute med - det gjeld det nemnde "manntalet" ;) Det var visst ikkje så enkelt som eg trudde å få ein teljar, det tok si tid å få tilgong, men no er den altså på plass from this day on! Berre sjå - den pryder høgresida av bloggen min, i all si enkelheit ;D

Bedre seint enn aldri kunne forøvrig vore tittelen på det neste blogginnlegget som kjem her, når eg berre får fingeren ut og lagt bilder frå London-turen eg og mannen hadde saman - første kjærasteturen vår sidan den einaste vi ellers har tatt, då vi var til Rhodos for ein liten mannsalder sidan (i den grad ein 8åring kan kallast ein mann ;P)... Men som sagt - turen til shopping-Mekka'et kjem det ei photostory fra i neste innlegg.. :)

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...