Monday, December 27, 2010

Oppvarmingsplanar på kalde dagar

Her har eg visst ikkje berre teke juleferie frå studiane, men frå alt - inkludert bloggen...
No har eg imidlertid nytt å meddele, sjølv om eg altså ikkje har komt til å få lagt bilder av endringane på huset inn på dataen.. Vi har nemmeleg bestemt oss for kva vedomn vi skal ha! Det har vore litt diskusjonar om vi skal ha ein omn, peisinnsats, stålpipe eller oppmurt pipe. Det er jo så mykje å velge mellom, at det er ikkje nødvendigvis enkelt å komme til einigheit, med eit resultat som begge er glad for!? Men vi har altså klart det etter litt kikking og diskusjonar fram og tilbake, og det vart verken det eg eller han først hadde sett føre oss... Han ville ha ein minimalistisk omn med stålrørspipe, medan eg ville ha ein engelsk peis (innsats) som gjorde litt ut av seg i spisestova vår. Vi var i så måte i kvar vår ende av scalaen med andre ord, sånn i utgongspunktet ;P

Men så kom vi over denne vesle, gammaldagse saken frå Dovre:



Her ser du forøvrig dekoren på sidene bedre, er den ikkje eventyrleg skjønn vel, med bukkane Bruse på veg over brua til trollet!??! :D

Vi vil forresten ha den med etasje over, slik som første bildet viser. Då gjer den meir ut av seg som dekorelement, samstundes som den også (og det som eigentleg er viktigare) avgjer meir varme ;)

 
Det er uansett ikkje store greiene, denne omnen, slik som eg eigentleg kunne tenkt meg i første omgong, men den er heller ikkje minimalistisk slik som mannen i første omgong kunne tenkt seg... Men den er liten og har stålrørspipe, som mannen liker, og den framstår som ein omn med sjel (om eg kan sei det slik) og med ein etter måten romantisk utsjånad, som eg liker! Perfekt med andre ord :) Godt med alt som er bestemt, og nydelig med alt som begge er vel nøgd med :)

Sjå kor liten den er (klikk på bildet for å få det større, så det er mogeleg å sjå måla):


Så no må vi berre finne ut av kva vi skal gjere med eller bruke resten av den relativt store peis-hukken vi har teikna inn i spisestova/allrommet ;)


No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...