Sunday, December 19, 2010

Juleferie og husbygging

Ja, heldig student som eg er, så har altså juleferien komt til meg allereie i år. Og det utan at eg, for første året sidan eg begynte på studiane, treng å tenke eller skrive på noko oppgåve eller førebu praksis like etter jul. Der er berre heilt fantastisk herleg å kunne slappe av 100% og prioritere ingenting anna enn familie :)

Og medan eg og ungane koser oss, og medan husbonden enda skal arbeide nokre dagar til før han har ledig tid til anna enn jobb, så arbeider min flinke svigerfar med vår framtidige bustad. Vi er meir enn heldige som utan ei bekymring får heimen oppført i tipp topp stand, og berre kan sjå på at det heile tek form. Mykje har skjedd sidan forrige gong eg posta eit innlegg om husbygging, då det gjaldt godkjent byggesøknad. Eg har nokre bilder som er teke, men har dei ikkje tilgjengeleg nett no. Når eg derimot har dei tilgjengeleg, så kjem det eit bilde-innlegg med berre før og etter -bilder ;) :)

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...