Thursday, August 12, 2010

Shoppoholic

Det er i grunn ikkje heilt typisk for å vere meg... eg blir ofte småvarm i toppen berre av å tenke på shopping nemmelig.. i alle fall på laurdagar... Meeen, no i ferien er det visst kjekt. Veldig kjekt. Det kan fort bli ein (u-)vane, så no er det jammen godt at det ikkje er lenge igjen før skulen begynner og kvardagen set inn igjen. Det trengst! Både med tanke på at jo før eg kjem i gong, jo før er eg ferdig og er enda nærare å bu i eigen bustad... (reint psykologisk i alle fall, så følest det som at tida går fortare :) Men óg med tanke på lommeboka, for den ser ut som at den har vore på diett (noko den har ettersom Lånekassa ikkje forstår at studentar må ha pengar til mat og husleige også i sommarmånadane...) :S

Reint til tross for at lommeboka kunne trengt ein redningsaksjon av eit eller anna slag, for å komme opp på eit meir akseptabelt nivå, så har eg altså (som overskrifta peikar på) funnet høve til å bedrive handling.. Og eg likte det! :) Kjenner suget etter å gå på spesielt interiørbutikkar, etter ein heil dag utan no som eg har vore på shopping to dagar på rad.. Går det verkeleg an å bli så fort avhengig?? ..utanom av sjokolade så klart, for det VEIT eg at går an.. Lett..

Hugsar du den fiiine vaskemiddelboksen eg viste for litt sidan, som eg hadde "adoptert" frå Kremmerhuset? Den i emaljert sink med påskrifta "vaskepulver"..? Ho har fått seg ei syster!!!


Og dei er sååå fine i lag :) ...og for ikkje å snakke om kor godt dei tek seg ut i lag med storebroren, som no er fylt med mine fine vaskemiddel frå Durance og BelleMaison, samt nye vaskeklutar i fin, natur-linfarge (frå EuroPris)... Love it, love it, love it! (Denne har eg jobba for å få tak i... var innom 3 Kremmerhuset-butikkar før eg endelig fant ei av desse bøttene... Er berre siste rest igjen av desse tinga, som visst nok har vore i sortimentet ei stund, og er på veg ut..) Flaks at ei av dei er blitt MIIII! <3 :)

 

Forøvrig er det massevis av gode tilbod for tida. Eg har fått 3 nye jeans til ein nett totalsum av 49,- på BikBok (kosta eigentleg 3000,- totalt ordinært!). Ooog, eg er så glad for at bukser med vide buksebein er på veg tilbake etter ein lang periode med dei smale buksebeina som eg berre akkurat og under tvil muligens blitt fortruleg med.. Endelig kan anklane få puste igjen :D *Jippi*

Ooog for ikkje å snakke om, det andre røvarkjøpet mitt.. Luksus-kjøp sådan, ettersom eg foretrekker god mat framfor gode hårprodukt sånn ellers når stipend og lån skal forvaltast; Frisørsjampo og -balsam frå TIGI BedHead. Og det var ikkje berre litt sjampo og balsam eg fekk for pengane (549,-) hos DeCapo på Bystasjonen, neida en galleon av kver. Det vil seie 3,79liter av kvar!!! Hadde det ikkje vore for pumpeanretninga på dunkane, så er dei store nok til at dei kunne tålt å bli brukte som dusjkrakkar XD Er godt nøgd i alle fall, ettersom eg har frisørsjampo til samme pris (om ikkje billegare..) som tullesjampo på Rema1000!



Feel good - self absorbed indeed XP
Men no må eg kanskje heller bli litt meir absorbed i lommeboka sin tilstand,
i alle fall for ei lita stund :)



Det er godt å unne seg litt innimellom, gjer det du også.. ;)

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...