Monday, July 12, 2010

Sommarteikn

Her på Vestlandet er det i grunn ikkje så mykje som minner om sommar for tida..
Skiftande skydekke, med mest grått å sjå i det store og heile, ein del våte drypp og merkbart med vind. Kort oppsummert følest det tidvis meir som ein varm haust enn som ein sommar.
Allikevel, visst ein berre ser godt etter, så kan ein finne små teikn som varmar hjertet medan sola gøymer seg bak grå skyer:



Dette bildet knipsa min kjære på terassen utanfor leiligheita vår. Vel er dei ikkje heilt modne enda, men det er jammen ikkje lenge til vi kan prøvesmake dei første, "eigenproduserte" jordbæra for i år. Å, kor eg gledar meg! Eg har alt tjuvstarta på sesongen, med nokre neeesten modna blåbær i lyngen like ved huset vårt. Og bæra var bra søte til enda ikkje å være heilt modna. Eg gleeer meg til vi verkeleg kan fråtse og nyte fruktene av naturen når sommaren er på hell og sola har fått virke mykje og godt nok til at det faktisk er noko å hauste! Life's sweet <3

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...