Saturday, December 10, 2011

Moods of Sørheim - Hovudsoverom


Veeel... no var det ikkje akkurat dette tapetet vi har bestemt oss for,
men noko liknande...

Tapetet vi skal ha på fondveggen, er i likheit med dette,
frå  Storeys sin kolleksjon som heiter Nordic Blossom.
Veggmalinga vi skal ha er ein lys grønfarge frå Fargerike,
som heiter Krystall (FR 2030).
Dus grønn er så beroligande,
akkurat eit soverom skal vere...

Eg drøymer om ei stor, kvit krystallysekrone over senga,
og ein liten walk-in-garderobe med berre spegeldører.
Taket vert ferdigmalt takpanel i fargen Bomull (Jotun Lade kode 1453).

...og så det fine veggordet då...
Nydeleg å vakne til og vakkert å sovne til!


4 comments:

  1. Kor e den lysekrona fra?:-)

    ReplyDelete
  2. Ohlalala! Kan tenke meg det blir lekkert!

    Ønsker deg en finfin 3. søndag i advent, her har jeg funnet fram julepynten, så får vi se hva slags sprell jeg finner på {fnis}.

    Koose deg i dag.
    klemklem

    ReplyDelete
  3. Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :)

    Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

    Juleklem fra meg.
    Nala logrer og sender deg ett nuss også :)

    ReplyDelete
  4. Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

    Juleklemmer Karianne

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...