Monday, July 11, 2011

På mormor sitt loft

Her bur vi no. På loftet hos mormor.
Eigentleg er det vårt hus.
Men sidan det er mormor sin heim,
så er det mest hennar loft. 

Eg synst grønfargen på soverommet er så fin!

Eg kjøpte meg ei fin, ny og "slitt" trekasse hos Kremmerhuset.
Perfekt til interiørblad!
..og så gjorde det ingenting at eg fekk den til 50%...


Dette var "klart for bossdunken".
Flekkete, gulna og småsår her og der.
Men det fins då grenser for kva eg kastar!
Er det ikkje skjønt, vel?



- På feil PC i dag igjen.. jaja -

2 comments:

  1. Skjønt, ja! Likte veldig godt den grønfargen eg også. Er ikkje alltid så flink med interiør og detaljar sjølv, så blir imponert av dei som verkeleg ser kva som fungerer, som du:)

    ReplyDelete
  2. Den tekoppen skulle det vært en lov mot å kaste! I LOVE IT!


    Ønsker deg en herlig julikveld!
    Stor stor klem

    ReplyDelete

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...