Sunday, December 5, 2010

Gårsdagens bursdagsborn

(aka Megsjølv) har hatt ein super bursdag i år også! Vart vekt av to blide unger  (og ein blid mann ;) med ei stor, sjølvinnpakka gåve. Den var så stor at far i huset måtte hjelpe dei med å bære ;P Burde hatt bilde av innpakkinga, for den var kreativ, men eg fekk raskt hjelp med å rive det av, så tid til å hente kamera var det i alle fall ikkje.
Inni gåvepapiret skjulte det seg forresten ei nydeleg fin lykt som kjem til å passe perfekt ute ved inngongspartiet, på trappa til vårt kommande hus.. Eg gler meg! Enn så lenge får lykta pryde den vesle veggplassen mellom sofaen og TV-benken.


Lykta er innreidd med eit stort lys oppi ei enkel lyslykt i klart glas (er ekstremt redd for flammar og potensielle brannar, så eg likar å ha sikra meg dobbelt først som sist ;), og elles med masser av kongler rundt glaslykta inni lykta.. hehe :) Må jo bruke dei sjølvplukka og sjølvmodna (les: omnsbakte) konglene, når eg først har lagt ned så mykje arbeid med dei :D (Klikk på ein av linkane i dette avsnittet, så kjem du til innlegget eg skreiv om kongleeksperimentet mitt ;)

Elles har eg fått pengar av både svigers, svoger og mine eigne foreldre, så no har eg ny jakke frå VeroModa, god lue med brem, og herlege, elegante skinnhanskar frå H&M, og enda har eg pengar til overs (og har ikkje tenkt å bruke dei på EuroPris, som eg plutseleg kom på når eg avslutta setninga som eg gjorde).. :D

Det er skjønt å ha bursdag med andre ord ;D

...og så må eg ikkje gløyme, eg fekk eit nyyydelig skilt frå FarmorsHus som skal pynte opp heimen, av den eldste av mine to småsystre - som altså er på besøk i helga :) (Var forresten på FarmorsHus sjølv i går, og fekk fylt opp lageret med lavendelduftande Durance-produkt ettersom eg snart var tom :)

Mannen har bestilt London-weekend til oss på nyåret, så enda har eg gåver å glede meg til (reknar med det blir shopping i London, sjølvsagt ;) Eg har planar om litt loppemarknad-besøk, litt vanlege butikkar og litt kunstmuseum. Mannen er muligens lysten på å sjå ein musikal, så vi burde kanskje sette oss ned og sjå kva som går og få tak i billettar snart, har høyrt det kan bli fort utseld... :) *gler meg*
Eg kan avsløre at dette er vår fyrste "ordentlege" kjærastetur på 7år!!!
Så det er på høg tid med andre ord :)
*Takk til snille besteforeldre som ikkje nølte med å sei ja til å passe unger*

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...