Thursday, November 11, 2010

Eg har shoppa shoppa shoppa

And one day soon, så skal eg ta bilder to show ya'll! :D :D :D

Skåler, lampe, lykt, telysholdere i fleng, finfint tinnfat til å ha lys på (Freebee)...
Jah! Kan tippe Knut'en er "nøgd"!?!? ;P




PS: Og no i kveld, etter Knut'en la seg, så har eg jammen fått shoppa litt til :D ...Litt julegaver, og litt til julegaveshopperen :) ...må jo ha belønning for å gjere heile den "grufulle" julegavehandelen på eigenhand!?

Eg skal vel berre vere glad Knut'en kjøper gåve til meg på eigenhand, og ikkje set den jobben vekk til nokon andre... Eller nei, vent litt! Vi skal jo ikkje kjøpe gåver til kvarandre i år - gåva er ei fellesplanlagt reise til London... Så der slapp han jamen unna i år også - Luringen

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...