Saturday, August 21, 2010

Skammeleg herleg

Trur det er fare for at VISA-kortet mitt smeltar ganske snart, ettersom eg har smelta for litt av kvart i det siste.. Eg er verkeleg bitt av handle-basillusken :S

Enda godt det har kome noko "nyttig" ut av det, for eg har nemmeleg kome i gong med julehandelen! :D ..Nei, du las ikkje feil. Eg veit vi enda ikkje er ferdige med august, men ja, eg har begynt på julegåvehandlinga.. Eg fann noko eg ikkje klarte å gå i frå, så då gjorde eg jo ikkje det. Gjekk i frå det, altså. Så no er dei første gåvene i boks.

Det som er meir skammeleg, var at eg fann enda fleire "gåver" til oss sjølve XP ..enda vi har "fått" så mange gåver (frå oss sjølve) allereie.. Men uansett, kjøpt er gjort og då kan eg likesågodt skryte av innkjøpa som eg sjølv meiner er velhamstra..

La oss begynne med denne til dømes, som eg oppdaga heime hos ei venninne i går. "Oi, den der lyslykta var jammen fin, kor har du kjøpt den??" spurte eg og peika. "Den? Ehm... den fekk eg av deg...".
Så deeet ja, eg er i alle fall tru mot eigen smak X)


Tja, kva meir var det då... Jo, og så har eg fått meg ein ny mugge som eg lett kan bruke som vase. Den fann eg på den herlege butikken BerthasOldebarn <3 ..som eigentleg er mykje for dyr for studentkontoen, men som for tida har salg på sommarvarer ;) 50,- for denne nostalgiske, søte muggen er nesten gitt vekk :D


Flaska til venstre er ei Arizona Iced Tea -flaske (verdt å smake ;) , som eg berre har teke av plasten på. Kostar rundt 30,- så om du både likar isteen samt også flaska så er det ikkje noko å lure på :D
Minner meg noko om gamle mjølkeflasker på eit vis :) ...nostalgisk kjensle på eit vis i alle fall.. <3

Orkidéen som ligg framføre mugge, flaske og glas er forøvrig også ei nyvinning i heimen. Då vi var på IKEA fann eg ein orkidé som eg (heller) ikkje klarte å berre gå forbi, så den vart med meg heim sjølv om fingrane mine er meir brune enn grøne. Og når eg allikevel er smerteleg klar over mitt dårlege handelag (kva handelag??) med levande plantar, så kjøpte eg liksågod ein falsk stilk med orkidéar på svippturen innom Plantasjen, til å stikke ned i potta når den levande ikkje lenger lever. Eit godt "triks" som eg plukka opp hos ei venninne heimanfrå :D

Leitar enda etter den perfekte såpedispensaren til badet, og medan eg leitar får desse duge. Kan jo fylle opp desse når dei er tomme, sjølv om det er "kjipe" plastflasker ;) Synest forøvrig dei såg rimeleg elegante ut til "eingongsdispensarar" å vere :) Kosta berre 19,- pr stk, ettersom det var 50% avslag hos Apotek1 no :)


..enda er det (altfor) mykje eg har lyst på.. med tanke på at det bør vere litt pengar att til pensumbøker, så bør eg kanskje la vere å handle meir til hus og heim før neste stipendutbetaling :P Gledar meg til september allereie!!! :D



PS: Kos deg med julegåvehandelen.. når den tid kjem ;)

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...