Tuesday, August 17, 2010

Ny katalog

IKEA kom ut med ny katalog i går, og heldig som eg var fekk eg han rykande fersk tildelt av ein smilande IKEA-ansatt når eg og ungane var på bytur med vener i går. Det første eg gjorde når eg kom heim så snart anledninga baud seg, var å sette meg ned å bla gjennom. Mannen fikk eit akutt innfall, som resulterte i ei ståande avtale om tur til IKEA førstkommande laurdag. Eg gleeer meg!


Og de som ventar på å få vidunderet i posten, gled dykk de også. Me liiike IKEA :)


PS: I forrige veke henta eg meg årets katalog frå Black Design også, samt julekatalogen deira. Eg elskar å kikke i desse katalogane, ikkje minst fordi det i alle tilfeller er langt billegare en "vindusshopping" som ofte endar med litt real life shopping.. :S

No comments:

Post a Comment

Legg gjerne igjen eit spor etter deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...